Heeft u al een Passage ID aangemaakt?

ZorgMail heeft de inlogmethode voor toegang tot de verschillende applicaties aangepast. Met de nieuwe methode, de Passage ID, is uw account extra beveiligd, eventueel door middel van twee-staps-verificatie. Tot 1 september zijn zowel de oude als de nieuwe manier van inloggen beschikbaar. Daarna vervalt de oude methode en kunt u alleen nog inloggen met behulp van een Passage ID.

 

Heeft u nog geen Passage ID aangemaakt? Maak deze dan zo spoedig mogelijk aan.

Op onze website vindt u een stappenplan.
Komt u er niet uit? Onze servicedesk helpt u graag. Via onze digitale afsprakenplanner kunt u eenvoudig een tijdstip en datum kiezen waarop u geholpen wilt worden. Zo weet u zeker dat u gebeld wordt op het moment dat het u uitkomt.

 

Klik hier voor de afsprakenplanner.

Heeft u hulp nodig?

Hoe kunnen wij u vandaag helpen?

Heeft u een vraag over de Passage ID? Lees dan eerst pagina 2 en 3 van deze handleiding: Passage ID instellen

Heeft u ondersteuning nodig bij het aanmaken van uw Passage ID of heeft u andere technische ondersteuning nodig? Maak dan een afspraak met onze servicedesk: Servicedesk Afsprakenplanner

Wilt u meer informatie over ZorgMail? Kijk dan eens op onze ZorgMail-pagina's: Informatie over ZorgMail

Wilt u contact opnemen met Z-Netwerken met een overige vraag? Ga naar onze contactpagina

Verwerkersovereenkomst aanvragen?

Bent u op zoek naar een verwerkersovereenkomst? Dan kunt u deze gemakkelijk en snel aanvragen door middel van de onderstaande knop. Verwerkersovereenkomst aanvragen

KvK dossier 09177500 | Voorwaarden ZorgMail Voorwaarden Nederland ICT Privacy Statement

Z-Netwerken Nederland is onderdeel van Enovation BV