Stel uw vraag

Direct een afspraak maken met de Z-Netwerken Servicedesk?

De Z-Netwerken Servicedesk staat vijf dagen per week voor onze klanten klaar. Om u pro-actief tot dienst te kunnen zijn, kunt u vanaf heden digitaal, snel en gemakkelijk een afspraak maken met de servicedesk. Deze digitale planner biedt uitkomst wanneer u:

    • Uitleg wenst over de koppeling tussen ZorgMail en Microsoft Outlook
    • Een terugbel verzoek wenst in te dienen
    • Hulp nodig hebt bij het instellen van ZorgMail Secure E-mail
    • En meer!

 

Bekijk onze services en maak direct een afspraak!

Stel uw vraag

Heeft u een vraag voor de servicedesk? Veel antwoorden zijn al te vinden op onze site bij de veelgestelde vragen:             veelgestelde vragen

Staat het antwoord er niet bij? Vul dan onderstaand formulier in en stel uw vraag.











Heeft u hulp nodig?

Hoe kunnen wij u vandaag helpen?

Heeft u een vraag over de Passage ID? Lees dan eerst pagina 2 en 3 van deze handleiding: Passage ID instellen

Heeft u ondersteuning nodig bij het aanmaken van uw Passage ID of heeft u andere technische ondersteuning nodig? Maak dan een afspraak met onze servicedesk: Servicedesk Afsprakenplanner

Wilt u meer informatie over ZorgMail? Kijk dan eens op onze ZorgMail-pagina's: Informatie over ZorgMail

Wilt u contact opnemen met Z-Netwerken met een overige vraag? Ga naar onze contactpagina

Verwerkersovereenkomst aanvragen?

Bent u op zoek naar een verwerkersovereenkomst? Dan kunt u deze gemakkelijk en snel aanvragen door middel van de onderstaande knop. Verwerkersovereenkomst aanvragen

KvK: Z-NetwerkenNederland B.V. dossier 09177500 | Voorwaarden ZorgMail Voorwaarden ZorgMail Eerstelijns zorgverleners Voorwaarden Nederland ICT