Onze zorgoplossingen

ZorgMail

De verbindende schakel tussen zorgverleners in de gezondheidszorg.

e-Consult

Platform voor patiënten en zorgverleners om onderling te communiceren.

Digitale formulieren

Gestructureerde data invoer on- en offline voor de zorgsector.

Support diensten

Wat zijn Support diensten?

Klanten van Z-Netwerken gebruiken bijna allemaal ZorgMail. Bij het ZorgMail abonnement hoort ook dat afnemers gebruik mogen maken van de Z-Netwerken support. In de loop der jaren is er bij Z-Netwerken een enorme kennis opgedaan inzake de IT-omgeving van de 1e lijns zorgpraktijken. Een omgeving die doorgaans complex is door de vele softwaresystemen en de diversiteit aan hardware die binnen de praktijken in gebruik zijn.

 

Onze gebruikers weten Z-Netwerken dan ook goed te vinden. De medewerkers van Z-Netwerken behandelen vele ICT gerelateerde vragen die leven in de praktijken. Primair ondersteunt Z-Netwerken vragen rondom het gebruik van ZorgMail. Maar vanwege de kennis en servicegerichtheid is de diversiteit aan vragen enorm. Om daar een beeld van te schetsen: kijk eens op onze pagina met veelgestelde vragen.

 

Een divers aantal leveranciers besteedt onder meer daarom hun support diensten uit aan Z-Netwerken.

 

Hoe werkt 't

Alle binnenkomende vragen, via mail, telefoon, website of social media, worden vastgelegd in ons CRM-pakket waardoor een correcte en tijdige afhandeling is gegarandeerd en historie wordt opgebouwd en kennis wordt vergaard.

 

Waar mogelijk worden vragen direct betantwoord.

De medewerkers van Z-Netwerken hebben korte lijnen met softwareleveranciers van de pakketten die in de 1e lijns zorg worden gebruikt. Ook de toegang tot de beheerders bij de ASP-leveranciers is laagdrempelig. Dit betekent dat problemen snel geanalyseerd en opgelost kunnen worden of op de juist plek geadresseerd.

 

Indien nodig kunnen onze medewerkers met behulp van veilige tools meekijken op het scherm van de gebruiker.


Van complexiteit naar begrip

Onze servicedesk gaat adequaat en efficiënt te werk. Dit wil dus niet zeggen dat uw klanten simpelweg instructies over de telefoon ontvangen. Er wordt gebruik gemaakt van verschillende hulpmiddelen in de vorm van applicaties, zoals TeamViewer. Hiermee kan onze servicedesk meekijken op een ander computerscherm en handelingen uitvoeren. Ingewikkelde instructies zijn hiermee verleden tijd! Onze servicedesk is ook te benaderen via Twitter.

 

Waarom Support diensten

Z-Netwerken levert support omdat het past bij onze filosofie van dienstverlening.

 

Kernwaarden van onze servicedesk

  • Vriendelijk en persoonlijk
  • Ervaren en bekwaam
  • Adequaat en efficiënt
  • Waarborg voor veiligheid en privacy

Support diensten voor wie?

Ondertussen is de support door Z-Netwerken niet onopgemerkt gebleven en maken meerdere leveranciers gebruik van onze dienst ten behoeve van de support aan hun gebruikers.

 

Z-Netwerken lever support ten behoeve van klanten en gebruikers van o.a.:
REN West-Brabant
Sleutelnet
CareXS
Medworq
Insider
Doktr.nl

Ik wil contact

Heeft u onze pagina met de veelgestelde vragen al bezocht?






Houd mij op de hoogte

Meld u nu aan voor onze nieuwsbrief en blijf op de hoogte van de laatste ontwikkelingen. Inschrijven

KvK: Z-NetwerkenNederland B.V. dossier 09177500 | Voorwaarden ZorgMail Voorwaarden ZorgMail Eerstelijns zorgverleners Voorwaarden Nederland ICT